Chinees (modern)

Chinees (modern), Traktaat, Ik was een Jehovah-getuige

2082951

Nieuw product

Chinees (modern), Traktaat, 

IK WAS EEN JEHOVA'S GETUIGE.

Getuigenis van een ex-Jehova-getuige.

MET LEESVOORBEELD

Meer details

€ 0,10

Meer informatie

Chinees (modern), Traktaat, Ik was een Jehovah-getuige.

我曾是耶和华见证人

Ik ben een Jehova's Getuige

Als Jehovah's Getuige dacht ik altijd dat ik de waarheid had.

In 1960, toen ik 26 jaar oud was, werd ik samen met mijn vrouw gedoopt en werd ik Jehovah's Getuigen. In 1970 werd ik als ouderling aangesteld. Ik doe mijn best om te doen wat de Jehovah's Getuigen nodig hebben, zoals deelnemen aan huis-aan-huisbezoeken en gezinsbijbelstudies leiden. Mijn vrouw en ik zijn vastbesloten om onze zoon als getuige op te voeden. We hopen dat we na de Slag om Armageddon veilig het paradijs op aarde kunnen binnengaan en van het eeuwige leven kunnen genieten.

Sinds 1960 hebben de Getuigen voorspeld dat 1975 het einde van de wereld zal zijn. Omdat ons wordt geleerd dat alleen getuigen met een goede reputatie de Slag om Armageddon kunnen overleven. Daarom hebben we tussen 1972 en 1974 onze welvarende zaken beëindigd en onze huizen verkocht, zodat we Jehovah aandachtiger konden dienen in de resterende korte dagen.

1975 is voorbij, maar het einde van de wereld is niet gekomen. Veel getuigen waren teleurgesteld en in de war. De Getuigen hebben echter volledig ontkend wat er de afgelopen tien jaar in deze profetie was geschreven, en ik twijfelde er plotseling aan.

Ik herinnerde me dat dit niet de eerste keer was dat een getuige het einde van de wereld had voorspeld, er was in het verleden al vaak over gespeculeerd, en ik besloot de relevante apocalyptische toespraak zelf te bestuderen. Getuigen zijn natuurlijk onwillig en tolereren geen kritiek op hun geschiedenis en spraak, en straffen degenen die proberen hun spraak te bekritiseren streng. Als ouderling had ik het druk op mijn werk en had ik geen tijd om er diepgaand over te praten, dus nam ik ontslag als ouderling.

Mijn vrouw en ik begonnen een diepgaand onderzoek en verkenning van de "Wachttoren" -publicaties. We hebben een groot aantal "Wachttorens" verzameld, dus we hebben veel ongelooflijke profetieën gevonden.
De Getuigen voorspelden dat de wereld in 1914 zou vergaan. Na 1914 veranderde Russell, de eerste president, de datum in 1915 en vervolgens in 1918. De opvolger-president, Roosevelt, voorspelde het einde van de wereld in 1926 en zei dat Abraham, Isaac, Joseph en andere oudtestamentische heiligen in dit jaar zullen opstaan ​​en terugkeren naar deze nieuwe wereld.

Dit doet ons ten diepste begrijpen dat de organisatie van Jehovah's Getuigen de valse profeet is die in de Bijbel wordt genoemd. (Deuteronomium 18: 21-22)
Hoe kunnen we weten dat de profetie van God komt? Laat me je vertellen dat wanneer de profetieën van een zogenaamde profeet niet kunnen worden vervuld, we weten dat hij niet van God komt, en die profetieën zijn slechts zijn eigen veronderstellingen.

Ten slotte dienden we een ontslagbrief in en verlieten we formeel de Getuigenraad. Na het indienen van zijn ontslag hebben alle voormalige getuigen en vrienden ons verlaten. God zei www.god-said.com

Nadat ik de gemeente van Jehovah's Getuigen had verlaten, kreeg ik vrede en vrijheid die ik in de afgelopen twee decennia nooit heb gehad. Jezus Christus kwam persoonlijk in mijn leven en ik weet dat deze redding geen goede daad is, maar een rijke gave van God. In het verleden deed het verkeerde onderwijs van de Getuigen me denken dat ik alleen door de Getuigen dicht bij God de Vader kan komen. Maar nu kan ik erop vertrouwen dat de waarheid een getuige is van de Heer Jezus Christus, want Jezus zei ooit: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven. Zonder mij kan niemand naar de Vader gaan." (Johannes X. 4: 6) .Ik hoef niet op de Jehovah's Getuigen te vertrouwen om redding te krijgen, want “er is maar één God, tussen God en de mens, er is maar één middelaar, Christus Jezus, die als mens naar deze wereld kwam . Hij gaf zichzelf op als losprijs voor tienduizend mensen. Als de tijd daar is, zal dit worden bewezen. ”(1 Timoteüs 1: 5-6)
Vanwege de geweldige redding van de Heiland Jezus, voelden mijn vrouw en ik de liefde van God diep, veel verder dan wat Jehovah's Getuigen zouden zeggen.

Onze levende God is meer bereid om alle Jehovah's Getuigen uit te nodigen, kom vandaag alstublieft tot God de Vader. Omdat: "Iedereen die werkt en zware lasten draagt, kan bij mij komen. Ik zal u rust geven." (Mattheüs 11:28)

Bent u bereid Jezus Christus als uw persoonlijke Redder te aanvaarden? U kunt als volgt bidden: 'Hemelse Vader, ik wil ook genieten van uw rijke liefde, Jezus Christus als de Heiland aanvaarden en niet langer vertrouwen op mijn goede daden. Bid in de naam van Jezus, amen.' (Amen is oprechte wens) )

* Afmetingen: 14,5 x 8,5 cm
* Uitvoering: dubbelzijdig, gevouwen
* Pagina's: 6

Recensies

Geen klantenbeoordelingen op het moment.

Schrijf uw recensie

Chinees (modern), Traktaat, Ik was een Jehovah-getuige

Chinees (modern), Traktaat, Ik was een Jehovah-getuige

Chinees (modern), Traktaat, 

IK WAS EEN JEHOVA'S GETUIGE.

Getuigenis van een ex-Jehova-getuige.

MET LEESVOORBEELD

Winkelwagen 0 Product Producten (leeg)    

Geen producten

Te bepalen Verzending
€ 0,00 Totaal

Bestellen

Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd
Aantal
Totaal
Er zijn 0 artikelen in uw winkelwagen. Er is 1 artikel in uw winkelwagen.
Totaal producten
Totaal verzendkosten  Te bepalen
Totaal
Ga door met winkelen Doorgaan naar bestellen

Bekeken producten